MĂ DAU CU RUJ ȘI CU AFTER SHAVE

(ah, eram atât de aproape de un titlu de Cancan!)

I have a little confession to make. And a new lipstick…

Cum ziceam, nu sunt make up artist, deci nu am expertiza unui profesionist, dar aici o să-mi permit să schimb păreri despre tot felul de chestii și chestioare legate de beauty și make up, iar titlul…e pe bune.

Și a venit și ziua în care eu pun pe net, de bună voie și nesilită de nimeni, o poză cu mine fără make up și fără filtru. Să-mi fie într-un ceas bun! Dar să ne întoarcem la after-shave-ul meu…

De ceva vreme am înlocuit orice fel de primer în favoarea loțiunilor after shave. Da, exact alea cu care se dau bărbații după ce își rad barba. Eu am renunțat la barbă de mult așa că folosesc after-shave-ul pentru beneficiile lui într-ale make-up-ului. Adică, ce face? Datorită conținutului mare de glicerină, face ca fondul de ten și toate cele n-șpe mii de chestii pe care le pun pe față să reziste mai mult. Suprinzător, face o treabă bună chiar și cu un ten gras. Momentan, îl folosesc pe cel de la Nivea, dar va puteți distra cu oricare gamă de genul ăsta de pe piață. (Thanks, Nikkie Tutorials!)

DSC04310

Recent, am dat o fugă la Sephora și, cu mare bucurie în suflet și în portofel, am investit într-un beauty blender….The Original. A devenit magicianul meu preferat. Îl aveam înainte și pe cel de la Real Techniques, care este asemănător, însă micuțul roz îți oferă o acoperire mai bună.

DSC04316

DSC04323

Happy Eye vs. Sad "No Mascara" Eye

Happy Eye vs. Sad „No Mascara” Eye

Pentru buze, am încercat un ruj nou…yeeee! Este de la Amway, o gamă pe care nu am avut plăcerea să o cunosc foarte bine, însă calitatea produselor pe care le-am încercat până acum mi-a lăsat o impresie foarte bună. Am ales o culoare foarte friendly, se cheamă Wild Orchid, are o textură cremoasă, iar finish-ul este satinat. Mi se pare foarte fresh pentru vară și arată bine în poze. Yum!

DSC04371

DSC04388Și ca să termin cu confesiunile, mă dau și cu rimel în păr. De fapt, nu cu orice fel de rimel, ci doar cu rimel transparent pentru toate firele și firicelele de păr care sunt prea mici și tâmpite ca să stea la locul lor, așa că le dau cu periuța. Here you go…multi-tasking !

DSC04421

And the result is:

Primer- After Shave Nivea FDT  - L'Oreal Infallible Mat Concealer: Maybelline Fit Me Eye Primer - Avon Brows: Clarins Dark Brown Brow Pencil & L'Oreal Brow Mscara Eyeshadow - Avon Marcara - Maybelline Listick - Amway Brushes - Real Techniques & Beauty Blender The Original

Primer- After Shave Nivea
FDT – L’Oreal Infallible Mat
Concealer: Maybelline Fit Me
Eye Primer – Avon
Brows: Clarins Dark Brown Brow Pencil & L’Oreal Brow Mscara
Eyeshadow – Avon
Marcara – Maybelline
Listick – Amway
Brushes – Real Techniques & Beauty Blender The Original

 

V-am pupat,

 

TFB

Bonus:  Dog - Gaga, The Pug

Bonus:
Dog – Gaga, The Pug