MAKE UP LOVE STORY – Summer Blues

Am un geamantan plin cu farduri, creme, loțiuni, creioane, rujuri, glossuri și toate cele, unele cumpărate de nevoie, multe total impulsiv. Înafară de asta, urmăresc o hoardă de vloggerite pe YouTube care tot vorbesc despre produse de beauty în așa hal încât ai impresia că ai nevoie stringentă de absolut toate.

Femelele normale la cap s-ar plictisi să se uite într-una la clipuri cu gagici care-și trag dungi pe față, BUT NOT ME! Nu doar că mă uit cu o bală în colțul gurii când văd câte dulapuri pline cu cosmetice au țipele alea, dar îmi iau și notițe cu ce-ar trebui să-mi cumpăr NEAPĂRAT, că să fiu și eu în rând cu lumea virtuală.

Așa că n-ar strica să împrăștii la rândul meu puțin virusul ăsta, să scot la pozat toate prostioarele pe care le-am cumpărat de-a lungul timpului și să vă povestesc care merită și care nu, în caz că nu mai aveți ce să faceți cu banii. M-am orientat puțin și le-am categorisit pe culori, dar nu garantez că o să mă țin de trick-ul ăsta vizual.

IMG_1275

1. Jimmy Choo – FLASH, Eau de Parfum, 100 ml

L-am primit cadou, nu mă dau în vânt după el, nu știu să descriu parfumuri, dar ăsta mă duce cu gândul la Sex and the City.

2. Parfum turcoaz de la ZARA,  pe care l-am cumpărat 1. pentru că era la reducere și 2. pentru că arată mișto. Miroase bine, dar dipare total după 2-3 ore. Deși, pentru 50 de lei, nu e așa de rău. Persistă mai bine, evident, pe țesături, așa că l-am fâsâit pe o eșarfă de aceeași culoare. Momentan, îl țin pe noptieră pe post de decor. Se asortează cu dormitorul.

3. Mascara Essence WaterProof Black –  jucăria asta a venit cadou la ceva revistă glossy. Nu m-am supărat, l-am încercat – este rezistent la apă, dar oarecum cade de pe gene fix sub ochi, unde pui frumos anticearcăn iluminator. În concluzie, meh. Ca orice român, strâmb din nas și la ce e gratis…:)

4. Creion dermatograf SuperSHOCK de la AVON, culoarea turcoaz. Da, e blăniță. Rezistă mult, e intens, dă un efect super glam pe interiorul pleopei, mai ales dacă îl folosești la un make up bronzy & sparkly.

5. Adeziv de gene false DUO – eu am găsit pe stock doar varianta White, dar din când în când se reface și stock-ul pentru varianta Black.  Mă enervează că trebuie să ai răbdare să se usuce „calumea” înainte să aplici genele, altfel te mânjești pe toată pleoapa. O să caut ceva care se lipește instant, că și așa am doar mâini stângi când vine vorba de pus gene de plastic.

6. FDT Maybelline SuperStay Better Skin –  iarăși, cumpărat impulsiv din DM pentru că era la reducere. Tocmai apăruse la noi, așa că eram super excited să-l încerc. Prost – nu-mi place că nu se aplică uniform, dacă-l faci cu pensula iese cu dungi, dacă-l faci cu degetele iese cakey – singura variantă care funcționează la mine este să-l aplic cu acest dispozitiv minunat. Cu burețelul are un finish cât de cât decent, rezistă cam 4-5 ore, iar acoperirea este medie. Nu știu cât de mult îmbunătățește condiția pielii, pentru că îl folosesc rar.

7. Apa Termală Vichy – am aici doar varianta mini, dar folosesc acest produs de vreo 5 ani, cu preponderență vara. E perfectă după plajă, după demachiere, după aplicarea machiajului, ba chiar am dat și cățeii cu ea când aveau vreo iritație.

8. Cremă de corp Perceive, Avon – o să am mereu ceva parfumat de la Avon, pentru că îmi aduce aminte de adolescentă, când mamă era reprezentant AVON și eu îmi luam scandal că-mi băgam nasul în produsele clienților. Avon era, pe vremea aia, the best I could afford, Maybelline și L’Oreal trecând deja la categoria high-end.

9.  Primer Baby Skin de la Maybelline – prostia asta am văzut-o la multe vloggerite și am zis, bă, o fi ceva de capul ei. Inainte foloseam POREfessional ,  dar căutam ceva mai ieftin, pentru că prea mă durea sufletul să scap milioane la Sephora. Așa că am rugat un prieten din Anglia să-mi ia șmecheria asta de primer de la Maybelline dintr-un Boots, că la noi nu e disponibil. A costat vreo 8 lire. Nu-mi place pentru că este extrem de siliconat – cam ca primerul ăsta de la Sephora, se simte ca uleiul pe față și îmi fuge machiajul de pe el.

10. Apa micelara Dermedic de pe Aoro.ro . Brandul polonez Dermedic aparține de Biogened – companie specializată în producția și vânzarea cosmeticelor farmaceutice. Produsele Dermedic nu sunt destinate numai înfrumusețării, ci și tratării anumitor boli de piele (ten acneic, eczemă atopica, alergii). Eu o folosesc ca un extra-step la demachierea de seară. E fresh, ușoară și nu irită.

11. Paletă de farduri de ochi Maya Mia de la Anastasia Beverly Hills. Nu cred că există vloggerita de make up care să nu fi vorbit de cutiuța asta, să nu fi inventat vreo 40 de look-uri folosind-o și să nu o fi comparat, răscomparat, pus în topuri sau în recenzii. Paleta deveniste sold-out worldwide la vreo două-trei luni de la lansare și deja îmi luasem orice gând de la ea. Până în octombrie anul trecut, când am avut drum pe la Radisson pe Calea Victoriei și, de poftă, am zis să întru în salonul Anastasia Beverly Hills de la parter să îmi clătesc ochii. Hopa, ei, fix acolo am găsit mega paleta sold out, la un preț comparabil cu cel de afară, așa că am scos fericită cardul din portofel și am plătit 150 de lei pe ea. Ce să zic? Hype-ul este bine meritat – se blenduieste foarte bine, este pigmentată, rezistă fresh foarte mult timp, este variată în culori și texturi și o voi folosi încă doi ani de acum încolo. Deci, la un alt calcul, a fost o investiție bună.

Cam atât pentru această duminică leneșă, deja mă gândesc la postul viitor..căruia cred că i-ar sta tare bine în ROZ.

Vă pup cu drag,

TFB

IMG_1277 IMG_1279

IMG_1255