MAKE UP LOVE STORY – PINK MARTINI

Hello, make up junkies!

 

O să continui distracția cu „inventarul” de make up și beauty – astăzi, am ales să fie ROZ. Despre unele produse nu voi comenta nimic, nu pentru că nu ar fi bune, ci doar pentru că pur și simplu nu am nimic de zis despre ele – își fac treaba, fără vreun „wow” în portofoliu, nu știu dacă le voi mai cumpăra și nici nu cred că mi le voi mai aminti în ceva vreme. Le-am pus la „șuting” pentru că erau în culoarea potrivită. La fel, nu știu să descriu parfumuri, așa că doar le trecem în revistă. So,

IMG_1293

 1. Pudra Bourjois Healthy Balance – incredibil cât de bune sunt produsele Bourjois! Le-am descoperit recent și sunt plăcut impresionată. Ieftin și bun, dom’le! Pudra asta o am în nuanța Vanilla și o folosesc atât pentru undereye setting, cât și all over the face. E fină, nu dă un aspect cakey și miroase yummy.

2. Luciu de buze Flormar – e cel mai sclipicios, lucios și glamorous pe care îl am. De obicei, port culori mate și nude, dar într-un impuls de moment mi l-am cumpărat pe asta, pentru diva din mine. E cam lipicios așa pe buze, trebuie să îl folosești cu măsură, însă efectul este juicy!

3. Stain Lip Gloss Sephora – în nuanța 6. celelalte culori sunt pe site-ul lor.  Este cel mai bun ruj lichid ca raport calitate-preț, iar culorile sunt dintre cele mai frumoase. Thumbs up! 

IMG_1292

4. Blush Sephora Colorful – mie nu-mi iese niciodată blush-ul ca în tutorialele de make up, așa că nu-l pot evalua decât prim prisma culorii – bunuț!, texturii – fin! și a rezistenței la transfer – asta cred că depinde de fondul de ten de dedesubt, dar să zicem că ține vreo 6 ore decent.

5. Make Up Palette Too Faced – Everything Nice, Christmas Limited Edition 2014 – cel mai mișto cadou pe care l-am primit ever, m-am bucurat cam ca băiețelul ăla care a primit o banană de la Moșu’. A venit la pachet cu un portfard roz extra-glam (îl vedeți în spatele paletei, în poze) și un mini mascara Better Than Sex. Mascara nu m-a dat pe spate, mai ales că pentru 100 și ceva de lei cât costă nici nu se compară cu cele de la L’Oreal sau Maybelline.

Cât despre farduri, aici e mai mult de povestit:

– fardurile mate sunt excelente ca textură, rezistență, culoare, ușurință în folosire.

– fardurile cu sclipici sunt greu de manevrat, zboară peste tot, se prind numai de ce pensule au ele chef și culoarea nu este atât de intensă ca în paletă.

– fardurile sidefate sunt decente, dar se transfera în pliu și oriunde mai vor ele să fugă de pe pleoapă.

– Bronzer-ul este faimosul lor Chocolate Soleil care mirose excelent, dar mie mi se pare puțin portocaliu. E mat, ceea ce e foarte bine.

– Blush-ul roz e mat și dolly-like, iar cel Peachy este sidefat. Imi plac ambele.

– Highlighter-ul nu e foarte intens, dar merge de o ieșire în oraș mai specială, pe timp de zi.

IMG_1306

Pensulele din poze sunt de la Real Techniques și de aici .  Știu că sunt ieftine, însă calitatea e surprinzătoare. Sunt atât din fir sintetic, cât și din păr natural, și nu fac risipă de produs. This is a repurchase for me! De mult plănuiesc să fac o investiție în niște pensule de la MAC, Sigma sau Zooeva, dar încă n-am ajuns la un nivel atât de profi. Sunt doar în stadiul de pasiune semi-costisitoare.

Creioanele sunt de buze – NYX și Flormar.

IMG_1311

Cover Photo:

FDT Revlon Color Stay – Nuanta BUFF

Corector Iluminator Maybelline Fit Me – Nuanta 10

Pudra Bourjois Healthy Mix – Nuanta Vanilla

Bronzer Sephora Sun Disk

Eye Primer Avon

Farduri Urban Dekay NAKED Basics Palette

Creion Sprancene Clarins – Nuanta Soft Brown

L’Oreal Brow Stylist Plumper Brow Gel Mascara

Rimel Maybelline Turbo Boost Black

Eyeliner NYX Wonder Pencil – Nuanta 01 Light

Blush Sephora Colorful – Nuanta Shame on you!

Creion Buze Flormar

Ruj Buze Avon – Nuanta Garden Rose

Luciu Buze Flormar – Nuanta Sparkling Pink

 

Cam atât deocamdată, ne auzim cu drag,

 

TFB

PS: Nu uitati sa dati un LIKE paginii de Facebook The Fierce Banana for more instant goodies !