Cum am apărut pe coperta Cosmopolitan?

Ei bine, foarte ușor!
Cei de la Casting Creme Gloss ( L’Oreal România) au făcut în luna aprilie un concurs pe pagina lor de Facebook în care trebuia să uploadezi un selfie cu nuanța ta Glossy. Cum am aflat de concurs? Păi de la supermarket, de unde mi-am cumpărat vopseaua de păr. M-a abordat o domnișoară să mă întrebe dacă vreau să-mi facă o poză să mă înscriu în concurs: „Nu, mersi! Prefer să dețin controlul când vine vorba de a-mi imortaliza mutra! Și-n plus, arăt că dracu’….am venit la supermarket și mi-am lăsat latura de divă acasă, în trusă cu farduri”. Dar și eu am fost promoter și știu cum e să faci o normă, așa că m-am ținut de promisiune și mi-am pozat mutra acasă, la lumină naturală și cu ceva fond de ten extra. Am uploadat-o apoi în aplicația lor de pe Facebook – erau 3 bilete la Robbie Williams puse la bătaie, n-avea ce să iasă rău!

Asta este poza pe care am incarcat-o in aplicatia Casting Creme Gloss pe Facebook - pe bune, chiar cu nuanta aia (700 Blond) ma vopsesc de vreo doi ani.

Asta este poza pe care am incarcat-o in aplicatia Casting Creme Gloss pe Facebook – pe bune, chiar cu nuanta aia (700 Blond) ma vopsesc de vreo doi ani.

După vreo două săptămâni, primesc un telefon matinal, de sâmbătă, de la L’Oreal. Inițial, credeam că mă cheamă la ceva interviu pentru un job – damn it! Voiau de fapt să mă anunțe că am câștigat premiul cel mare. Bilet la concert, zic? -NU, coperta de revistă. -Ah, bun…sigur nu include și bilet? -Nu, include un fashion shooting. – Ok, mă bag!

Eh, aici e de fapt partea complicată – ședința foto era programată în 2 săptămâni, și eu aveam 4 kile în plus, 40 de de coșuri și blană de maimuță, că încă nu se inauguraseă pantalonii scurți. M-au pus să le mai trimit și niște poze full body, și unele în care să fiu mai naturală…le-am trimis, ce era să fac? Acum, recunosc, am stat cu morcovul în diverse locuri gândindu-mă că o să mă sune să mă anunțe că s-au răzgândit, că vor o fată cu părul lung și frumos, tenul de porțelan și brațele tonifiate. Cum telefonul de refuz nu a mai venit, am zis că e cazul de dietă. Am consumat cu mare poftă, vreo 5 zile, următoarele bunătăți – iaurt 0.1, lapte 0.1, brânză 0.1, apa 0, aer 0, păstrăv 0 pe grătar, pui 0 pe gartar, ton 0 din conservă fără ulei…cu niște zeamă de lămâie 0 ca să nu îmi iasă înapoi pe nas, și am mers zilnic la sală în speranța că slăbesc porcul în Ajun. L-am slăbit, nu cât ar fi vrut el, dar alea 5 zile fără cartofi prăjiți, Lays „copți, nu prăjiți” și pizza quattro formaggi au fost cele mai lungi din viață mea, mi-aș fi dat trei măsele pentru o frunză de spanac cu ceva ulei de măsline pe ea.  Toate astea în timp ce mi-am tăiat unghiile din carne, să fiu sigură că nu mai deranjez niciun punct negru de pe față.

Și sendinta foto….La studioul lui Alex Galmeanu, cu echipa L’Oreal, echipa COSMO România și un make up artist, un hair stylist și un wardrobe stylist numai pentru mine. Cine mă cunoaște, știe că am lucrat în domeniul vizualului de advertising și mereu pândeam make up artiștii să termine cu modelele la cadru și să-i dea o dungă de fard și producătorului obosit și transpirat, care bălea după niște highligher. Well, that day was awesome, și tot efortul anterior a meritat. M-am simțit alintată până peste urechi!

IMG_0632

Pe mainile Alinei Miclos (salon Beauty District)

IMG_0640

M-am distrat tare cu prietena mea Flavia Parpala (Marie Claire), care s-a ocupat de outfiturile pentru sedinta foto. Apoi, am mers la mall si am mancat de la PAUL toate cele interzise.

IMG_0633 IMG_0638 IMG_0650

IMG_0655

De make up a avut grija Alexandru Abagiu, care m-a facut frumoasa cum mie nu-mi iese!

Revistă a apărut ieri la tarabe. Nu sunt pe coperta principală, ci pe cea din spate, trebuie să flip-uiți revista să-mi vedeți moaca frumos photoshopata (nici în visele viselor mele nu am vreodată o piele așa, îmi ador versiunea fără pori!). Așa că, în zilele care urmează, vă invit la tarabe, nu neapărat să cumpărați revista, ci să întoarceți coperta🙂 Tot respectul pentru tanti de pe coperta principală, care este campioană mondială la fitness, eu am muncit 5 zile și m-am simțit campioană interplanetară!

Vă pup.

F.B.

IMG_1072

11328902_10155578557955632_341167700_n

Asa arata o taraba cu revista pozitionata corect!🙂

 

IMG_1076

11209429_10205364001794206_5088286713309132517_n

 

UPDATE : A aparut si filmuletul de making of realizat de L’Oreal Paris Romania.