THE FIERCE BANANA ONLINE – ATTEMPT #2

Eu insist să fac vlogul ăsta…

Chiar aseară vorbeam cu o bloggăriță (OISH) despre cât de multe bătăi de cap poate da treaba asta și cel mai amuzant a fost să aflu că nu doar mie mi se par dubioase unele lucruri. Iată ce mi-a scris:

”Dacă ai trecut prin toate stadiile care implică vlogăritul, eu cred că o să ai succes:
1. Gata, vreau să mă fac vlogăriță.
2. Ce-mi trebuie?
3. Ce să fac pentru primul video?
4. Mă uit și la alte tipe de pe youtube, poate-mi vine o idee.
5. Vai de capul meu, ce-i cu astea pe aici?
6. Oricum eu sunt mai frumoasă decât astea și am și subiecte mai interesante.
7. Ce târziu s-a făcut, mă apuc mâine.
8. Mâine: Hai că mă mai uit la niște videoclipuri.
9. Mda, tot nehotărâtă…
10. Oi face eu cândva și treaba asta cu vlogul.”

Și, folosind cuvintele ei (sper să nu se supere că am citat-o), cam așa stă treaba. Apoi, e tare ciudat că de îndată ce ți-ai pus camera în față, îți dai seama că te strâmbi cam mult când vorbești, că ai gușă, că nu prea ai nimerit culoarea la fond de ten, că ai fălcile cât Casa Albă și că ar trebui să îți albești dinții. Mă gândesc că devine mai O.K. cu timpul, că te reobișnuiești cu tine oarecum, sau doar pur și simplu începe să nu îți mai pese, pentru că deja ți-ai intrat în film și devine mai interesant ce spui, nu cum arăți. Sper…

În fine, eu am ajuns deja în stadiul ”Sună un prieten” și am făcut o vizită de disperare Damelinei și lui Alex, să îmi dea o mână de ajutor.  Până la urmă, primul post pe vlog va fi despre cum am încercat să fac un vlog. Să știți la ce să vă așteptați dacă vă tentează vorbitul de unul singur în fața camerei!

Și ca orice om serios, sper să mă scot basma curată la montaj. Asta dacă voi reuși să îl montez vreodată și nu-mi prind urechile și acolo.

Cu drag,

TFB

Untitled vlog 2 vlog 3 vlog 4