THE FIERCE BANANA ONLINE – Attempt #1

Bună ziua, la mulți ani!

Ce mai faceți? Ce se mai întâmplă?

Pe mine m-au lovit ideile și m-am hotărât să-mi încerc norocul cu vlogging-ul. Și ca toate lucrurile care par simple, și haioase, și drăguțe, am pierdut o zi întreagă încercând să filmez/montez/aberez și tot nu mi-a ieșit nimic ”de arătat” înafară de poza de mai jos. Cum faceți, frați și surori, de pare atât de ușor și la îndemâna oricui?

So, mi-am luat camera de filmat pe care mi-am cumpărat-o încă din noiembrie cu scopul de a deveni semi-divă online, mi-am cocoțat-o pe un trepied cumpărat în decembrie, m-am postat în fața unui decor luat prin ianuarie de pe net, am dat la o parte draperiile, pentru că în februarie nu am avut bani sa-mi cumpăr lumini profi, m-am machiat cu cel mai nou fond de ten apărut în martie, mi-am pus tricoul de marinar luat de la H&M în aprilie și după șase luni de pregătiri am eșuat. Felicitări mie!

Nu-i nimic, mai încercăm și mâine. Asta dacă e soare…pentru că becul meu nu dă chiar cea mai sexy lumină pe cameră. Ba chiar pentru mâine o să-mi fac și un scenariu și o să ma uit și la câteva tutoriale pentru Premiere. Și chiar plănuiesc să fiu spontană și amuzantă!

Deocamdată, i-am făcut blogului pagină de Facebook. Cine n-are treabă, își face!

Mă mai uit pe Google la ”tips and tricks”, poate primesc și sfaturi de la vloggeri mai experimentați, că mă gândesc că nici ei nu s-au născut învățați. Poate-mi scrie cineva și câteva sugestii despre ce tip de subiecte să abordez ca să-i plictisec cu talent. Poate-poate chiar o să-mi iasă. Chiar mi-ar plăcea să-mi iasă!

Vă pup și revin mâine cu gânduri vechi și noi! Mă duc să mă văruiesc puțin pe față că diseară mă duce bărbată-miu la bal!

T.F.B.

DSC02336