PENTRU CĂ…REVELION

Ce face fetele?

V-ați îngrășat cu ocazia vizitei lui Gerilă? Stă bine sărmăluța pe buric? Dar cea din păr, pregătită sârguincios pentru Revelion?

Eu, personal, am combinat frumos sarmale de la mama cu sarmale de la mama soacră, piftie de la mama lu mama soacră cu friptură de la tata și am udat toate aceste bunătăți cu vin fiert cu portocale. Să fericim și gâtlejul. Bineînțeles, înfruptarea s-a realizat la umbra unui brad mort, cumpărat fără negociere din Obor, cărat în spatele jumătății mai bune până acasă, pus în locul dulapului, pe care l-am pus unde era masa, pe care am pus-o unde era alt dulap pe care l-am mutat în balcon.

Dar cum rețete de piftie nu pot să vă ofer, iar la diete stau prea prost ca să-i învăț și pe alții, am să vă povestesc ce-am mai testat în ultima perioadă ”cosmetic wise”.  Nu de alta, dar mai sunt petreceri de onorat și tolba noastră de smacuri trebuie să fie pregătită pentru orgiile culinare și spirtoase care va să vină. Amin.

MAKE UP ACADEMY PALETTE by SEPHORA

Sephora-Makeup-Academy-Palette-Holiday-2013

Corectoarele acopera foarte bine, fardurile sunt destul de pigmentate, iar rujurile hidratante. Nu sunt convinsa de rezistența tușului cremă, dar cred că se rezolvă cu doza perfectă de bază de machiaj.

Cea mai tare chestie la acest produs este că vine cu distracție la pachet, adică tutoriale complete pentru look-uri de toate felurile. O nebunie! Două zile am stat cu trusa în față: am vopsit, am pozat, am șters, am pozat, am vopsit, am căutat alte look-uri, etc.

Pentru început, aveți cam toată informația necesară aici , iar mai jos vedeți cum mi-au ieșit mie trei din cele patru look-uri: Graphic Doll, Purple Smokey Eyes și Night Temptress. Le-am pus niște filtre care să semene cât mai tare cu realitatea, pentru că lumina la care am făcut pozele plus telefonul meu vintage nu prea făceau dreptate culorilor. Aaaand..enjoy my pores!

IMG_20131224_171746

IMG_20131229_022205

IMG_20131229_022824

CC CREAM ELMIPLANT

Fața mea nu admite decât fond de ten longwear și shine control, dar în zilele în care știu că nu voi purta machiajul mai mult de 4-5 ore, prefer un BB sau un CC cream, pe care le întrebuințez ca pe un fond de ten mai hidtratant.  Cum BB-ul meu e pe sfârșite, am dat fuga la market și mi-am aruncat în coșulet un CC de la Elmiplant, că tot s-au rebranduit și au reclame dese pe la teveu.

Acoperă binișor, arată fresh, rezistă până la 5 ore și are un parfum plăcut. Tubul are 50 de ml, deci la raportul calitate-preț, bate la funduleț mulți lideri de piață din acest segment.

MOROCCANOIL – TRATAMENT PENTRU TOATE TIPURILE DE PĂR

Mare fiță această sticluță, dar este clar cel mai bun produs cosmetic pe care l-am încercat anul acesta. Rar vezi rezultate de la prima aplicare, aici sunt 100 % observabile. Să vă explic ce se întâmplă după 5-6 utilizări? Eeeeii bine, este singura șansă pe care o știu pentru cele care au probleme cu vârfurile despicate din cauza vopsitului și sunt nevoite să se tundă mai des decât de obicei. It is a real life saver!

Moroccanoil-Treatment-100ml (1)

Dacă nu-l găsiți pe aproape, îl puteți comanda de aici. Începeți liniștite cu sticluța de 25 ml, care , chiar dacă pare greu de crezut, conține cantitatea necesară pentru un tratament complet. Eu sunt la a 5-a utilizare și nici măcar nu am ajuns la jumătatea sticluței mici. Este ușor de distribuit pe păr, miroase yumyum, nu încarcă părul – nici măcar pe cel gras, și nu intervine în acțiunea celorlalte produse de coafat. Este o investiție de investiție!

Ei, cam atât pentru acest an! Ne auzim cu drag în 2014 și baftă la lăsat de fumat, ținut cu dinții de diete și alte promisiuni pe care le veți face de Revelion, cu al șaptelea pahar de șampanie în mână.

Vă pupă fata!