UNU, DOI, TREI

1. ALL HOLLOW WINTER ISSUE

Le colecționez. Niciodată nu termin de ”studiat” un număr și deja apare altul. E clar că sunt și eu nebună dacă stau să mă uit câte 20 de minute doar la o poză. Și în caz că nu ați aflat încă, revista are cam 2 kilograme și câteva sute de pagini.
unnamed
Noul număr se lansează pe 19 decembrie, asta va fi o superbă zi de joi. Locația se schimbă – se mută treaba de la Control la Studio Hermes (Șelari), care – cel puțin din poze – arată extrem de bine.
De atmosferă se vor ocupa Gojira & Planet H , intrarea este 25 Ron și înclude revistuța.

Attending puteti da pe pagina de Facebook a evenimentului.
Ni vidiamos.

2. RECLAMA MEA PREFERATĂ DE ANUL ACESTA

Toți suntem artiști, intelectuali, oameni de știință și magnați, dar cumva…cănd ne trec nevoile, cel mai mult și mai mult în viața noastră ne dorim o budă. Și-un sul de hărtie… Fiecare după posibilități, oricum. Ideea e că natura ne face din trei crampe oricăt de smecheri și de lideri mondiali am fi noi. Cănd prinzi ceasul cel din urmă, ai da un regat pentru o budă. Sau chiar un colț de stradă mai dosit.

3. CE MAI CITIM?

Piticul gratis a emis pe site-ul său de centaur un articol cu mai multă logică decât toată presa autohtonă la un loc. E trist de adevărat ce scrie aici.

Și-n ultima vreme m-am distrat tare cu Simona Catrina. Aceasta este opera ei de referință – Codul Nebunelor Maniere , iar articole sunt postate constant pe Blogul Adevarul.

 

 

Vă pupă fata!

 

TFB