TREI LUCRURI FRESH CARE NU SUNT DIN ROMÂNIA

Știu, o să spună lumea că nu-s destul de patrioată, că nu țin la valorile țării, blabla. Prostii, țin la ele. Dar valorile țării au trăit acum cel puțin 50 de ani. Astăzi cunosc prea puține spre deloc. Și vă rog, nu începeți cu Oana Pellea, Radu Beligan și vai actorii pe care îi porcăie lumea pe nedrept. Deja ne-am plictisit toți de discuția asta și ne-am prins cum se împart taberele. Nu mă refer la ”valori” în sensul acesta atât de serios…ci mai degraba mă refer la chestii cool, mișto, interesante, worth sharing…care se întâmplă din ce în ce mai rar la noi. Sau poate ajung ele prea rar la urechea mea.

Chiar vă rog să îmi dați peste nas și să-mi linkuiți lucruri și povești autohtone cel puțin la fel de fresh și la standarde vizuale înalte ca cele de mai jos.

1.  Daft Punk în costume Saint Laurent, la braț cu Gisele Bündchen și fotografiați de Terry Richardson.

– via WSJ Magazine

daft-punk-gisele-wsj-innovators-01-600x600

daft-punk-gisele-wsj-innovators-03-600x900 daft-punk-gisele-wsj-innovators-07-600x901

2. VOGUE Italia de aceasta luna – the best retro inspired glamour. La pupitru: Serge Leblon.

– via http://www.sergeleblon.com/

vogue-italia-glitter-girl-03 vogue-italia-glitter-girl-05 vogue-italia-glitter-girl-07

3. Proiectul ”Amazon Unpacked”, realizat de fotograful Ben Roberts  care a fost să documenteze pentru Financial Times Weekend Magazine  deschiderea unui nou depozit al gigantului Amazon.

amazon-unpacked-ben-roberts-01 FT_rugeley 011 amazon-unpacked-ben-roberts-03

amazon-unpacked-ben-roberts-04

Și, la final, o tipă mișto:

Anais Mali

09_0898_602504943_north_545x Anais Mali for ELLE magazine (Junen 2012) photo shoot anaisgap01

Vă pupă fata!

PS: Harper’s Bazaar de luna asta pare încântător. Cel puțin până la pagina 34 la care am reușit să ajung astăzi.

553210_10153484239080192_322730566_n