TRENDURI PE CARE NU MI LE EXPLIC

Moda asta e mare cucoana, plină de ifose și pretenții. Ideea este să o ții în frâu, nu să te conformezi disperată la fiecare regulă impusă de dumneaei. Dacă arăți ca un butoi de varză, nu prea poți purta colanți cu sclipici, iar dacă mersul tău seamană cu cel al unei cămile gravide, degeaba îți  pui tocuri de 12, n-o să fii sexy nici dacă apari în chiloți. Dar să spunem că nu toate oglinzile din posesia fashionistelor reflectă realitatea și să scuzăm lipsa de realism în privința propriei imagini.

Totuși, nu-mi explic succesul acestor oribilități.

1. Copitele

Sexy_high_wedges_heel_shoes_no_heel

Arăți exact ca o iapă încălțată cu așa ceva. Nu sunt nici sexy (poate pentru zoofili), nici elegante, nici cool, nici…necum. Cu toate astea, le-am văzut peste tot – în cluburi, la nunți, prin parcuri și pe șoselele de centură. De asemenea, se vând la prețuri pentru toate buzunarele – avem Jefri Chembăli pentru manelo-hipsterițe, Berșca pentru fetele moderne de își iau haine de la magazinele de uniforme și, nu în ultimul rînd, Ilotti pentru incredibilul preț de 59 de roni, deși cred că în IDM sunt mai ieftine.

2. Sneakers-ii cu platforma care arată ca niște proteze ortopedice

FinalSneaker

Am înțeles, modelul Isabel Marant era chiar cool, la fel și cel de la Ash. Chiar și la Zara am văzut câteva drăguțe, cu platformă ascunsă. Dar restul milioanelor și triliardelor de modele de 3 lei arată oribil. Nici măcar Nike nu au reușit să facă o treabă prea bună.

3. Doar pentru cultura generală…

leggings-as-pants-3-434x434

Colanții nu sunt pantaloni…mai ales cei negri și mai ales dacă nu ai sub 50 de kile. Nu, o poșetă de doamnă n-o să te facă să arăți mai puțin ca o țață.

4. Ugegeurile

festive-ugg-boots-434x325

Iertată să-mi fie necunoștința, dar astea nu sunt cumva de purtat în casă? Sau am lipsit eu la lecție și ele merg de fapt cu orice – de la fuste scurte la pantaloni de trening?

Aaa, și dacă au puțin sclipici, sunt perfecte pentru nunți, botezuri și cumetrii.

Apropo, am văzut că au apărut ugegeuri cu platformă…ah, mirajul struțocămilei!

5. Orice de la BOY London, mai ales șepcile

boy-london-snapback-hat

Este cel mai plictisitor, lipsit de inspirație, tern și snob brand care a intrat vreodată în trenduri. CUM? Ai un logo și l-ai imprimat la infinit pe colanți, tricouri, fuste și șepci ca să le vinzi cu 50j de lire? Awesome! Am mai zis-o mai sus: CUM, dar in engleză…pe toooot trendul. AA…stai, l-a purtat Rihanna și asta te face instant cel puțin divă dacă ți-ai tras o șapcă.

boy-london1

 

…to be continued

Vă pupă fata!