VREMEA E DE … FĂCUT PRĂJITURI

Oh, Doamne! Brrr, frrr, cârrr, brrrrrr!

Când eram mică și mergeam câte patruzeci de minute până la școală sau la liceu, pe fel și fel de fițe meteorologice, nu mă plângeam atâta. Acum, era să vărs o lacrimă de dimineață când am văzut ce e afară, apoi mi-am urcat posteriorul umil în taxi și-am purces spre locul de muncă.

Dar uite ce-aș fi făcut dacă aș fi stat acasă:

600x900xGriottes-Caramel-Cake2-600x900.jpg.pagespeed.ic.PmTepZrATy

Pentru a avea parte de această bunăciune culinară, aveți nevoie de:

4 linguri de caramel
3 ouă
180 g făină
1 pachet de drojdie
80 g de unt (topit)
80 g de zahăr
Un pic de lapte
1 caserolă micuță cu fructe de pădure (eu imi iau de la Mega Image, zmeură, mure etc)

INSTRUCTIUNI:
Bateți ouăle și zahărul. Adăugați faina și praful de copt, caramelul și unt. Adăugați un pic de lapte să se relaxeze puțin aluatul. Puneți aluatul într-o tavă unsă în prealabil cu unt și presărată cu făină și lăsați-l să coacă timp de 30 la 40 de minute la 180 ° C.
Puteți fie să adăugați zmeură în pregătirea aluatului sau să o serviți separat (ca garnitură).

600x400xGriottes-Caramel-Cake-600x400.jpg.pagespeed.ic.OAUFrECTh3600x887xGriottes-Caramel-Cake3-600x887.jpg.pagespeed.ic.O6mHGK3vfy

600x400xGriottes-Caramel-Cake4-600x400.jpg.pagespeed.ic.57nb_vLK0e

Și pentru că știu că sunteți cele mai drăguțe și cochete ciititoare, vă dau un super-link pentru super-bucătărese.

Voilà!   http://www.griottes.fr/

Vă pupă fata!