CÂND MIERCUREA E CA VINEREA – ADICĂ VERDE

Vine toamna, bine-mi pare!

În dulap am mantou tare,

Și am cizme în dotare,

Și căciulă, și fulare!

A apărut ELLE de octombrie….YUMMY! Din ce-am apucat să răsfoiesc azi dimineață la metrou (printre sughițuri, nu știu ce naiba, dar am sughițat de au râs toți stimabilii călători de mine. Mai degrabă am râghițat – vă prindeți voi din care două cuvinte am format acest hibrid), mi s-au lipit de retină: ceva Catwalk Report de la Burberry Prorsum, un interviu cu Azzedine Alaia plus un health story despre intoleranța la gluten.

ELLE România, octombrie 2013

ELLE România, octombrie 2013

Miercurea mea dă semne să se transforme într-o vineri veritabilă, mai ales că diseară se lansează și numărul 5 al revistei ”All Hollow” – a prezentat-o Badea aseară la Revista Presei și a ținut să menționeze că este o revistă foarte grea (în sensul că are multe sute de grame, nu că ar fi dificilă sau gravidă).

Lansarea, fără surle și fără trâmbițe, dar cu music and drinks, va avea loc la Control, începând cu ora 8 PM.  Intrarea este 25 de lei – cu tot cu revista cea grea, iar printre prestatorii de muzică se numără The Amsterdams și High Jet. În revistă am auzit că le vom vedea pe Michelle Rodriguez (din Fast & Furios și Machete), Laura Cosoi, Stella McCartney, Ioana Ciolacu, Adelina Ivan, dar și pe Simon Henwoodcare a regizat videoclipuri pentru Rihanna si Kanye West. Dintre numele cele mai cunoscute care semnează pictorialele din All Hollow 5/Fall 2013 îi amintim pe Alex Gâlmeanu, Oltin Dogaru, Iulian Nan, Ionuț Staicu și Marian Pălie.

Abia aștept! Numărul trecut mi-a ținut de dor și de inspirație vreo lună de zile. Probabil și din cauză că, așa măricel fiind, cam greu îl luai în geantă cu tine prin metrouri și autobuze. Tocmai de aceea revista nu e  ca oricare alta…nu se lasă citită decât cu o căniță de ceva bun și o lumină caldă, de veioză.

Revista All Hollow, #5, 2013

Revista All Hollow, #5, 2013

Stilist: Ovidiu Buta; Make-up Artist: Alexandru Abagiu; Hair Stylist: Sorin Stratulat.

Stilist: Ovidiu Buta; Make-up Artist: Alexandru Abagiu; Hair Stylist: Sorin Stratulat.

Stilist: Alexander Shera. Interviul este realizat de Monica Birladeanu, proaspat membru al echipei editoriale All Hollow

Stilist: Alexander Shera. Interviul este realizat de Monica Birladeanu, proaspat membru al echipei editoriale All Hollow

Și ce se va mai întâmpla vineri atunci, dacă de miercuri am început în forță? Ei bine, vinerea asta facem colectiv distracțional la fosta fabrică Pionierul, între Budapesta și podul Mărășești, la Colectiv. E cel mai fresh loc de adunări urbane și o ține doar în evenimente first class. Dacă vinerea asta avem C.T.C. , Silent Strike și Kazi Ploae,  sâmbătă, 28 septembrie e cu Kate Boy, Tomma Alistar și Secuem. Să-nceapă colectivizarea, tovarăși! (nu în sensul acela cu confiscări și nebunii)

559403_578128932225033_394923557_n

Și un fashion tip: Pantone a desemnat verdele smarald ca fiind cea mai divă dintre culori în 2013. Așa că am găsit ceva frumos pentru voi.

YSL

YSL

BALMAIN

BALMAIN

PRADA

PRADA

River Island, 35 Lire

River Island, 35 Lire

ASOS, 20 E

ASOS, 20 E

ASOS,  65 E

ASOS, 65 E

Lacoste, 46 E, www.asos.com

Lacoste, 46 E, http://www.asos.com

Nike Dunk Sky High Top Green Wedge Trainers, 110 E

Nike Dunk Sky High Top Green Wedge Trainers, 110 E

ASOS Sequin Stripe Tee Dress, 157 E

ASOS Sequin Stripe Tee Dress, 157 E

Urban Code Leather Pencil Skirt, www.asos.com, 157 E

Urban Code Leather Pencil Skirt, http://www.asos.com, 117 E

Vă pupă fata!