FATA BUNĂ SE CUNOAȘTE DE DIMINEAȚĂ

Încă de dinainte să termin liceul am recunoscut că fața mea are nevoie de update-uri matinale, pentru a nu risca să stric ziua oamenilor care s-au trezit bine dispuși. Așadar, am început să-mi cumpăr, pe ici pe colo, câte-un rimel, câte-o pudriță, un corector sau ce îmi părea mie că mă face mai frumoasă. În mare, de toate. Toată facultatea m-am gătit, m-am moțat și m-am spoit de zici că eram la Facultatea de Supermodele și Dichiseală. Asta până când m-am angajat și am avut de ales între 20 de minute de somn fin și dungă de tuș pe la ochi. Am suferit eu cât am suferit în această îngrată situație, până când mi-a căzut ”el occhio” pe tendințele minunate de pe podium cu domnițe machiate puțin spre deloc (bine, noi știm că erau unse cu toate șmacurile ca să arate așa natural, dar asta nu mai contează).

Prin urmare, în patru din cele cinci zile lucrătoare am început să adopt acest look nude care, ghiciți ce? Nu îmi fura mai mult de 12-15 minute din somnul meu prețios de divă cu carte de muncă.  În primul rând, e important să păcălești frumos oamenii să creadă că tu ai dormit cel puțin 12 ore în noaptea dinainte. Apoi, să te joci cu produsele multe-in-1, pentru că sunt o mare economie de timp.

De asemenea, cum m-am tot plâns pe-aici, tenul meu este gras spre exasperant de gras, așadar este foarte important ce produse folosesc. Dar sunt convinsă că găsiți frați ai acestora și pentru celelalte tipuri de ten, mai estetice.

Să începem:

1. Curățarea – cu apă rece, rece, să dezumflam și ochii în același timp – 1 minut – clătiți cu multe splash-uri rapide, să revergorați pielea.

cleanance-gel-nettoyant (1)

Avene Gel Curățare ten gras – aprox. 40 RON

2. Să tonifiem/protejăm – 1 minut – cât ai apa termală pe față, te speli pe colțișori, că și ăia sunt extrem de importanți și alții nu mai primești.

Poza-4-mare

Apă termală La Roche Posay – între 20 și 40 RON

3. Hidratăm/Facem în ciudă poluării și ridurilor – 2 minute.

Roll-on pentru ochi-pentru că stimulează circulația sângelui și mai dezumfla pungile (them bitches).

10594016-1336664469-454725

Nivea Q10-anti wrinkle roll on – aprox. 45 RON

Și SPF pentru față, care să hidrateze și să țină luciul sub control.

9492909-2

Lotiune SPF 30 pentru ten gras La Roche Posay – aprox. 45 RON

După patru minute glorioase de îngrijire a celui mai mare organ al nostru, trecem la ”boirea” lui:

1. Fondul de ten este cel mai important. Acest năzdrăvan trebuie să rămînă mat măcar până la pauza de masă, să acopere cearcăne, coșuri și alte oribilități și, bineînțeles, să nu te facă să arați ca fata babei – adică friggin-ugly bastrard with some kind of mask.

Eu am așa ceva (vedeți poza de mai jos) – merge perfect cu pielea dacă îți alegi corect culoarea, rezistă chiar 6 ore fără să-ți fie rușine cu el și acoperâ, oh, extrem de bine! Încă ceva: nu astupă porii la modul urât, ca și cum cineva ar fi folosit cianuri să-ți extragă sebum-ul din piele.

Vă dați frumos și pe la ochișori, mai puțintel, ce-i drept – e frumos că nu se adună în pliurile pleoapelor dacă doar le ștergi puțin cu buricul degetului, să fie din același film cu restul feței – 2 minute

download

Fond de ten Max Factor 3 in 1 – aprox. 55 RON

2. Fardul care te trezește – 1 minut

Ai nevoie de o singură culoare, ceva finuț, ușor sidefat, și usor de aplicat. De exemplu:

naked-lunch

Fard de pleoape MAC Naked Lunch Veluxe Pearl – aprox. 80 RON

3. Rimelul care face minuni și…ochi. – 2 minute

Butterfly-Mascara_LOreal-Paris-Voluminous-Butterfly-Mascara

Rimel LOreal – aprox. 60 RON

4. Și pasul cel mai rapid al acestei operațiuni – 10 secunde

Puteți alege ce culoare vreți, să vă asortați cu ghetuțele, sutienul sau portofelul. Important este că veți avea buzișoare hidratate care vor luci finuț cel puțin două ore (asta dacă nu serviți o șaorma între timp, așa, ca la micul dejun).

Clarins Colour Quench Lip Balm

Balsam de buze Clarins Colour Quench – aprox. 90 RON

4. Și ultima distracție, îmbujorarea – 30 de secunde

FM-Baked-Blush-Delicious-Papaya

Fard de pleope FM Naked Blush Delicious Papaya – aprox. 40 RON

Cam nouă minute ar fi trebuit să treacă până acum. Cum mai aveți timp, vă mai dau niște tips&tricks:

– dați un fâs de apă termală și peste fondul de ten – veți arăta mai fresh…mai mult timp;

– folosiți puțin balsam de buze cu gălbenele imediat după pasul cu apa termală (part one) – astfel, buzele vor fi deja hidratate până la colorarea de final, iar luciul va arăta splendid.

– întâi îmbrăcați-vă, apoi dați cu șmacuri. Niciun machiaj nu arată bine cu urme de fond de ten la baza gâtului.

Nu uitați să luați cu voi servețelele matifiante și buna dispoziție!

Vă pupă fata!

-main photo via showandtellme.com