Chestii MICI de păstrat în poșetă

Nu știu altele cum sunt, dar conținutul poșetei mele este atât de anost încât îți va curge o lacrimă de mila mea și vei începe sa bănuiești în secret că odată am purtat barbă. De exemplu: agendă datată plină de sticky notes și cărți de vizită, 2 seturi de chei, portofel, două telefoane, servețele de nas, brichetă și balsam de buze. Sec! Știu fete care te faschinează pur și simplu cu ce scot din poșetă, te cuceresc și te fac sa le admiri pentru complexitatea si imaginația lor:  3 lip gloss-uri, o revistă în caz că aștepți prea mult metroul, pudră, pămătuf pentru pudră, apă termală, apă minerală, o ciocolată, pilă de unghii, oglindă, Nurofen, perie de păr, încărcător, umbrelă, pulover în caz că se face prea răcoare, deodorant, parfum și încă vreun milion de alte lucruri pe care mi-aș dori și eu din suflet să nu le uit acasă sau să nu mi se facă lene să le car dupa mine.

Așadar, m-am educat să-mi achiziționez chestii care sa fie cât mai mici să încapă în orice buzunăraș din orice fel de geantă, destul de ieftine încăt să nu-mi bag unghia în gât dacă le pierd și cât mai multitask deoarece știm cu toții cât de important este spațiul liber din poșetă –  pe care l-am folosit de atâtea ori pentru pateurile și cartofii de la Mega Image pentru că sunt ecologistă și nu cumpăr pungi de plastic.

Deci, for all my sisters out there, iată ce ne poate face poșeta mai goală și viața mai ușoară:

1. Șervețele matifiante E.L.F.

Sau orice fel de servețele matifiante. Eu le-am ales pe acestea pentru că ma încântă teribil raportul calitate-preț (costa doar 9 RON). Dacă tenul vostru ar putea concura liniștit cu oricare dintre fabricile de ulei din țară, atunci listen to this crazy banana!
NU are rost să cari după tine și fond de ten, și pudra pentru că, deh, în 4 ore de când ai plecat de acasă deja poți să-ți faci cartofi prăjiți pe frunte. Hârtiuțele astea se tapoteaza ușor pe zonele cu probleme și gata, fața e fresh!  Nu-ți mai încarci tenul dând strat de fond de ten peste strat de pudră peste strat de fond de ten pe sub care ai găsit urmele de blush de azi dimineață.
Dacă totuși ai nevoie de un retuș rapid de genul: ai stat 8 ore la birou și după asta te vezi cu fetele ”pe centru”, îți recomand șervețele matifiante și puțin corector în caz de coșuri sau nopți nedormite. De dragul tău și al copiilor tăi care vor să se mândrescă cu mami a lor cea frumoasă, NU da cu fond de ten peste fața nedemachiată. Plus că hârtiuțele astea promit să minimizeze porii și să lupte cu imperfecțiunile prin exctractul de ceai verde!

Șervețelele se comandă de aici , ajung la tine în poșetă în 2-3 zile lucrătoare, pachețelul are 50 de bucăți, iar mie, de exemplu, îmi ajunge cam o lună.

Am avut și de la Oriflame (cred că erau în jur de 19 lei) și am văzut și prin Sephora de la diferite brand-uri. Acum, rezultatul pare a fi acelați la toate: ten mat, fără luciu și make up în exces. Ceea ce pentru mine e numai de bine!

ImagineImagineImagine

2.  Mini-peria roz, cu oglindă

Da, trebuie să fie neapărat ROZ!

Eu o țin de obicei la birou, iar in weekend-uri o plimb cu mine pe oriunde mă duce agenda mea de divă urbană. E bună la poșeta omului pentru că e micuță, peria face față unei plete de dimensiuni mici spre medii iar oglinda, draga de ea, e bine apărată de șocuri și alte chestiuni fatale pentru că se află în interiorul ustensilei.
A mea este roz și mi-am luat-o de la Avon acum vreun an și ceva.  Asta pentru că am dat vreo 6-7 lei și mai am și un reprezentant de treabă care mi le aduce la ușă.  Nici nu am mai căutat prin alte părți, dar sunt convinsă că așa invenții practice și pline de fabulousness trebuie să se găsească la cel puțin orice colț de stradă – deci fă-i loc în poșetă!

Imagine

3. Elastice de păr și agrafe

Pentru că doar așa poți trece lejer de la niște bucle perfect aranjate pentru o ședință la birou, la un coc de balerină ciufulită pentru o ședință la sală. Pentru că dacă nu ai două mâini stângi poți realiză cu ușurință destule cozi-codițe-melcușori și coculețe pentru o ieșire afterwork și nu va banui nimeni că ai petrecut 3!!! minute în fața oglinzii.

Eu am două mâini stângi, deci la mine nu se pune. Dar îmi iau elastice de păr colorate de la H&M și agrafe negre de la metrou. Elasticele le mai port la încheietura mâinii pe post de brățări, ca să fiu și mai sigură că nu le uit! Iar agrafele mi le fură căinele, deci nu am niciodată destule.

Dar am încredere în voi că puteți pune în fapte ce am debitat eu aici!

Vom continua!

Vă pupă fata!

Go Bananas!